This profile has been claimed by the business owner or representative.
11460 Alpharetta Hwy, Roswell, GA, 30076, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
They lied about giving a $200 credit for diagnostic if work was performed. Keep my car for several days to say nothing was wrong with the diagnostic. Replaced a battery (which could have been done at Autozone) and adjusted my moon roof for just about $1,000.
Business response:
We'd like to apologize for any misunderstanding that occurred during your service. We want to make sure we answer any questions you may have, and provide you with the repairs you need. Please reach out to us so we can assist you directly. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
I don't appreciate the push for financing and the upsell. I hate the game play and the trade in value and all the back and forth. I feel like I have been swindled...
Business response:
We're so sorry to hear that you were left unsatisfied with your financing experience. We want to help you get the car you're looking for at a price that works for your budget. Our team is dedicated to helping you find the best solution. Please reach out to us when you can. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
I do not understand why we were asked to bring our car in on a Friday when the tech that was going to work on the car was not available until the following Tuesday. This place has little consideration for customers.
Business response:
We appreciate your feedback and apologize for the scheduling confusion. We aim to improve our processes and ensure better communication moving forward. Your experience is important to us, and we hope to serve you better in the future. Thank you for your understanding! Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
The service I received was satisfactory; however, I’m increasingly frustrated with the excessive survey requests. I’ve provided feedback in the past, yet the volume of reminders now feels intrusive and overwhelming. Receiving multiple texts and emails in rapid succession, followed by additional reminders over weeks, creates a negative experience that overshadows the service itself. While I understand the importance of gathering feedback, this automated barrage is counterproductive. A well-timed and thoughtful request would b... read more
Business response:
Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We hear your concerns, and we're so sorry for the frustration that came with receiving these alerts. Your feedback is important to us, and we want to use your comments to improve. If you have any other questions or concerns for us, please don't hesitate to reach out! Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
Could not be more upset with the service center. I wish I would have never bought this Wagoneer from Palmer Dodge. I have had nothing but issues with the car and would get rid of it if it was not paid off. I have never brought a car in for service where when I go to pick up the car the service center has screwed it up even more. They clearly don't care about their customers.
Business response:
Josh, we're truly sorry to hear about your experience. Your frustration is completely understandable, and we appreciate your feedback. We strive for better service and will work to address your concerns. Thank you for bringing this to our attention; we’re committed to improving. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
Kimberly in service is the only one who seems to care about helping me with my car. I could not me more upset about buying this Wagoneer from Palmer Dodge. I have had nothing but issues with the car ever since I bought it. If the car was not paid off I would get rid of it in a second.
Business response:
Josh, we’re truly sorry to hear about your experience with your Wagoneer. It’s disappointing to know you’ve faced ongoing issues. We appreciate your feedback and will work to improve our service. Thank you for highlighting Kimberly’s efforts; we’ll ensure your concerns are addressed. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
Very disappointing experience. Apparently service advisor dont know how to her job or dont want to. Never picked my call or never gave any proper update. Her attitude was like I was getting something free from them. I dropped my car with broken window and they took 4 weeks to repair it and did nt repaired 2 damages which I specifically told them and they agreed to it. I gave my car clean except for the damages, when I picked my car it was full of dirt. They didnt even properly vacuumed glass pieces inside the car. I paid 60k... read more
Business response:
Ananthu, we're genuinely sorry to hear about your experience. This isn’t the level of service we aim to provide. Your feedback is crucial, and we're addressing these issues with our team to ensure improvements. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to do better in the future. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
They collect sale tax and registration but they will not pay to DMV, you have to pay again. Leave message many times but no one call back and all just kept lying including girl who answer the phone. I am not sure how they stay free not in jail.
Business response:
We're disappointed to hear that you felt this way about your visit. We'd like to take the time to address your concerns directly so that we can help. Please reach out to us when you can. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
An oil change took over 2 hours. It was the first one the vehicle had and was included. The advisor asked if I wanted my tires rotated as well, but I said no, since I had done it one week prior. 90 minute later, someone comes and tells me "sorry for the wait. There was a backup in the tire garage." My question to them: "Why was it in the tire garage".....So, more than 30 minutes later (since there was still a backup in the tire garage), the tires were put back on the way the arrived and the oil and filter had been changed. T... read more
Business response:
Hi Dan, we appreciate your feedback and apologize for the extended wait time during your oil change. Your experience is important to us, and we’ll work on improving our efficiency. Thank you for sharing this with us. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.5 star rating with 6,329 reviews.
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open at 9:00 a.m.