This profile has been claimed by the business owner or representative.
11460 Alpharetta Hwy, Roswell, GA, 30076, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Typical car dealer and sales people. Typical car dealer and sales people. They don’t listen to the customer. They talk over you constantly so that they can control the conversation. I would not recommend this dealer at all.
Business response:
We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating that can be. We want to make sure we answer any questions you have, and help you get the answers you need. When you can, please reach out to us directly. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
My car was in for service 67 days in this visit. My car was in for service 67 days in this visit. I did not receive updates unless I asked for them. The did not test the issues they weee supposed to fix even though I was told they were fixed. When I dropped by the Sam items did not work. I turned in both keys at their request and they returned them with one fob missing the key blade . I told them immediately and there has been no follow up , over a week later. I have reported issues before and the response indicated they wou... read more
The advisor team is really good, Hiram always goes above The advisor team is really good, Hiram always goes above and beyond making sure my truck is in pristine condition. The Palmer Dealership isn't the greatest. They barely ever have loaner vehicles and a simple service can cost you 4hrs wait time. The Service Manager....Not the greatest. He's never polite and I always feel as if we are not welcomed there for service. He's never in a good mood and anytime you ask a question he gets upset. He told me I'd have to wait 4hrs o... read more
Business response:
Thank you for your detailed feedback! We’re thrilled to hear about Hiram’s exceptional service. We take your concerns seriously regarding wait times and staff interactions. Your insights help us improve, and we’re committed to enhancing the overall experience for our customers.
The NIGHTMARE began (2) WEEKS after I purchased my The NIGHTMARE began (2) WEEKS after I purchased my "certified" used Jeep. It rained and the roof leaked on the side (as I sat in it). The onboard computer failed and did not respond to the key fab, causing a constant loud alarm to sound. The Jeep would not start and had to be towed (50+) miles. The alternate battery malfunctioned and had to be replaced. This symphony of errors caused anger, anxiety, loss of multiple days work and precious time. NEED I SAY MORE ? The Good New... read more
Business response:
We appreciate your feedback and are truly sorry to hear about your experience. It's great to know the repairs were completed, but we understand the frustration you faced. We're here to ensure you have a better experience moving forward. Thank you for sharing your thoughts with us. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
I purchased a used 2018 Jeep from Palmer. I purchased a used 2018 Jeep from Palmer. I purchased the full warranty package. The Jeeps top was ducked taped on to the body. I didn't noticed until i let the top down for the first time that top damage was concealed by using duck tape. They then accused me of not knowing how o re move the top. I can give pics of the old duck tape. Also, they said they would replace one of the windows for discount and it was backorder. I never heard from them again. It's been 2 months. I guess I ne... read more
Business response:
We’re truly sorry to hear about your experience. It’s important to us that our customers feel valued and well-informed. Please know that we take your feedback seriously and are committed to resolving these issues. Thank you for bringing this to our attention. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
unprofessional incident happened with the sales unprofessional incident happened with the sales consultant but apologized many times after and very unsatisfactory and unpleasant experience with Finance rep. Can give details per dealer management request.
Business response:
We're so sorry to hear that you had a negative experience with any member of our team. We would like to hear more about this matter so we can provide the best solution. Please reach out to us when you can. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
They shorted my payoff on my trade by $100 and after They shorted my payoff on my trade by $100 and after calling 4 times and going in person I still don't have a refund. My sales guy was pretty good, but the finance department has dropped the ball
Business response:
We’re truly sorry to hear about your experience, Joseph. Your feedback is valuable, and we’re committed to resolving this issue. We'll work to ensure our finance department improves. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we address it. Sincerely, Nick Barron, General Sales Manager, nick@palmerdcj.com
I paid over 5000 to get everything fixed while I was out I paid over 5000 to get everything fixed while I was out of town and I made noise removed that was in the engine. They took the whole engine apart and said I need a new radio. The aux cable still won’t don’t work. The noise is still there and every time I take it they say it is fixed, but it clearly is not. I don’t recommend this shop at all. I’m 5K in at the shop is the only reason I keep going back
Business response:
We're sorry to hear about your experience and the ongoing issues with your vehicle. Your feedback is important, and we take it seriously. We are committed to resolving this matter and appreciate your patience as we work to find a solution. Thank you for sharing your concerns. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
Oil cap wasn't tightened at oil change, oil leaked out on Oil cap wasn't tightened at oil change, oil leaked out on engine cover. I asked about it later when I find out and respond I get "it wasn't properly tightened enough. It's Wrangler 392 engine, there is a reason I bring it to you guys. Wish you guys cared more. Thanks!
Business response:
We appreciate your feedback and apologize for the oversight during your oil change. Ensuring our customers' vehicles are in their best possible condition is our top priority. We'll address this with our team to prevent future occurrences. Thank you for bringing it to our attention. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.6 star rating with 13,603 reviews.
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.