Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram

4.6
  • Car Dealers
  • Roswell, GA

About this business

AutomotiveCar Dealers

Location details

11460 Alpharetta Hwy, Roswell, GA, 30076, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.613,603 reviews
Select a rating
jdriesse99's profile image
jdriesse99 
a year ago

My oil change appointment was for 7:30 am and yet my car My oil change appointment was for 7:30 am and yet my car was not ready until after 12:00. 

Business response:

We're sorry to hear about your experience with the delayed oil change appointment. We apologize for the inconvenience this caused you. Your feedback is valuable to us and we will work on improving our service to ensure this does not happen again in the future. Thank you. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

ROBERTBAGWELL49's profile image
ROBERTBAGWELL49 
a year ago

The communication from the service department was The communication from the service department was terrible on a question I had about a fee on my bill. Over a week later I finally seen the service manager to answer the question and he supposedly put a credit on my bill but then I tried to use the credit on a purchase in parts and they didn’t see the credit on my account. Needless to say at this point the communication is in the tank. I worked at dealers in the automotive industry for 38 years I know a little bit about what ... read more

Business response:

We want to make sure we answer any and all questions you might have, and we're so sorry for any inconvenience you experienced! This is not how we want our valued customers to feel after visiting our dealership, and we hope to have the opportunity to make things right. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

aydinlioglu's profile image
aydinlioglu 
a year ago

They did not keep any of the promises and claims they They did not keep any of the promises and claims they made while selling me the vehicle. I feel taken advantage of and am extremely dissatisfied. 

Business response:

We're so sorry to hear that you were left unsatisfied by your experience with our sales team. Your feedback is important to us, and we want to make sure that we follow through on any and all promises made by our team. If you have a moment, please reach out to us so we can help. Sincerely, Dustin Perry, Sales Manager, dustin@palmerdcj.com 

trasheed555's profile image
trasheed555 
a year ago

I have been with Palmer Dodge approximately 4 yrs. I have been with Palmer Dodge approximately 4 yrs. I have given strong positive reviews. Unfortunately, it feels like my customer loyalty is being taken for granted. Previously, an oil cap was left off the oil pan. 45 mins later I am on side of the road oil everywhere. Palmer Dodge picks up truck and stated no real damage was done. Truck was returned but was not riding smoothly as it was before. Palmer Dodge takes truck again after I found oil everywhere underneath truck. Da... read more

Business response:

We're truly sorry to hear that your recent experiences haven't lived up to your expectations. We want you to know that we appreciate your loyalty to our dealership over the years, and we want nothing more than to provide you with outstanding service. Please reach out to us when you can so that we can help. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

luvtjia9's profile image
luvtjia9 
a year ago

I should have never returned to this dealership after my I should have never returned to this dealership after my last experience. The service department is ignorant, and unprofessional. Just continue reading the reviews, and you will come to see a pattern. No integrity, or standard of excellence. Their employee informed me that my lights were on for over 24 hours,, after sending my vehicle for an oil change, and general maintenance, a 300 dollar battery was also needed. Kimberly Keyes was the service advisor who tried to te... read more

Business response:

Thank you for taking the time to bring this to our attention. We can assure you that this is not indicative of our standards at our service center, and not how we want our customers to be treated. We hope to work with you to find the best solution for this matter. Please reach out to us when you can. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

BROWNB2110's profile image
BROWNB2110 
a year ago

The worst car dealer service experience that I’ve had at The worst car dealer service experience that I’ve had at any dealership. When I set up the appointment, I noted that I wanted to get whatever service was recommended for the mileage of my vehicle. Upon check -in, the advisor asked why I was there. She took notes on a scratch piece of paper which didn’t seem very organized. The advisors at other dealerships typically have some base knowledge about vehicles however you could obviously tell this advisor had zero experienc... read more

Business response:

We are so sorry to hear that you were dissatisfied with your service appointment! Providing you with excellent service is our top priority, and we apologize that your last visit did not reflect this. If you would like to schedule an appointment with us so we can help, please don't hesitate to reach out. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

jbradberry's profile image
jbradberry 
a year ago

Made an appointment 3 weeks in advance. Made an appointment 3 weeks in advance. It was for recall, check brakes, oil change with fluids, inspection etc., diagnostic on loud engine noise. Took car in on a Thursday.. left it. Was to be ready Thursday afternoon. No one called me. I called in late afternoon to see if it was done and my friend coukd bring me to pick up. Hiram told me it hasn’t been seen yet! No call… nothing. He said it would be first one in on Friday and I could pick up in afternoon. No call all day. At 3:00 I c... read more

Business response:

We'd like to apologize for the inconvenience you experienced during your visit! We want you to know that your satisfaction is our first priority, and we're sorry that we were unable to help. We want to do everything we can to make things right. Please reach out to us when you can. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

GamecockFan's profile image
GamecockFan 
a year ago

As a ten year veteran of car sales for a different brand, As a ten year veteran of car sales for a different brand, I really despised the practices and overall experience. I purchased a three year old CPO truck with only 18k miles. Though a CPO vehicle, there was only one key provided (replacement was $280 for me out of pocket), the wiper blades were actually falling apart, no owners manual and numerous scratches in the exterior that I also paid to have buffed out at a cost of $150. Not my idea of a CPO and if that is accept... read more

Business response:

We are so sorry to hear that you were left unsatisfied by your visit. This is not how we want our valued customers to feel, and we want to help any way we can. Please don't hesitate to reach out to us. 

RAHEEMDAYA's profile image
RAHEEMDAYA 
a year ago

So disappointed. So disappointed. Brought my Gladiator in for a problem a couple of months ago and paid a lot of money to get the job done right (or so I thought). Almost immediately, the problem resurfaced. I was told it was a fuse. The fuse kept blowing, so I brought it back. I was told there is another problem with the same set of wires, it'll be another $800. I pitched a fit, and to his credit my service manager stepped into to make it right. They said they fixed it. I drove it for a day, the problem is back. I will not ... read more

Business response:

Hi Raheem, we'd like to apologize for any inconvenience you experienced here at our dealership. We want to make sure that your Jeep is taken care of properly, so that you can drive with confidence. Please don't hesitate to reach out to us so we can help. Sincerely, David Keller, Service Manager, service@palmerdcj.com 

Frequently asked questions about Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram

How is Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram rated?

Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.6 star rating with 13,603 reviews. 

When is Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram open?

Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.