This profile has been claimed by the business owner or representative.
11460 Alpharetta Hwy, Roswell, GA, 30076, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Misrepresents sales price. Dealership proudly flaunted that their prices didn't include dealer/documentation fees, they don't care if it's against the law. The manager was rude and aggressive. They tried to overcharge for tax and when called out on it, adjusted the vehicles price up to compensate.
Business response:
Hello David. I apologize we were not able to come to a deal that met your expectations. Jody Palmer, VP
Typical used car salesman The price online was great but they rip you on a trade in. They gave me 10 for my trade in told me it was only worth 11 then trying to sell it for nearly 14, then act like its killing them to bend any at all on price. If you are cash only you have negotiating power if you don't you are going to get put through it!
Business response:
I am truly sorry to hear about your frustrations during your last visit with us. Your business means a lot to us along with your satisfaction with our services. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Need to be better informed about new vehicles This is not the worst service department - but not the best either. My biggest complaint is they don't seem to be informed about specs on new vehicles. Specifically the JL Wrangler. I took it for an oil change and inquired about the amount of oil that goes into the vehicle. The correct answer is 5 quarts (look it up) but they will argue with you about it being 6 quarts. Please educate the staff. It's pretty frustrating to point out that the owner's manual states a 5 quart capacit... read more
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. We always aim to deliver a great experience, and we are genuinely distraught when we miss the mark. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Great experience Recommend Luis. Excellent communication. Vehicle finished on time and warranty repair was effective. R e c o m m e n d l u I s
Business response:
We're so glad Luis was able to get you in and out of the shop in no time at all! We hope to see you again next time!
They don't seem to want more business It's like this dealership doesn't want people's money. It's bizarre! I have purchased a vehicle here and have taken vehicles in for service for a number of years. But for the second time now over the past six months, I have tried to schedule something with their service department and been told that they are "so slammed" that I will have to leave my vehicle for up to three days! Both times I tried to get service it was for something pretty easy. The latest request was to have them check ... read more
Business response:
Thank you for bringing this situation to our notice. We'd like to offer our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. Providing excellent customer service is one of the pillars of our business, and we take your concerns very seriously. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
3 strikes and out It is a long story, but work under 3year/36,000 mi started in 2018, again in early 2019 and now in Sept 2019...aprox 12 days total in their shop and they still have not fixed the issue (driver seat heat) saying it works normal! The Mgr of the svc dept has not responded either to a detailed complaint...maybe he is researching the 3 svc activities on this vehicle...maybe not...time will tell.
Business response:
Thank you for the review. I'm sorry to hear you have had such a frustrating experience, but I appreciate you bringing this issue to my attention. If you wanted to give me a call when you have a moment, I would be happy to assist you with this issue. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Service 9.18.2019 My experience at Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram on 9.18.2019 (drop off day) (Pick-up 9.23.2019) was very poor. Service Manager was not helpful or professional. I brought my Ram for service (under warranty) there was a discrepancy on a "shop fee" and I was unable to get the service manager to return my call. I came to pick up my truck and the service manager didn't even acknowledge me or attempt to see what the issue was. It was not a great experience. I also told the service advisor that my truck had a vibr... read more
I feel robbed. The car was driving perfectly fine. We took it in for a tempt light that came on when AC was on and the car was idling. After keeping the car for 3 days and not hearing back - I called. Mechanics were gone for the day at 4:30pm and no diagnosis had been made. I get a call first thing in the am to let me know the master cylinder had gone bad. I was Charged 500 to diagnose after chip didn't reveal a problem. Then was told the master cylinder needed replacing........ Car had just run out of warranty this year. We... read more
Business response:
Although we are pleased to hear you had a lovely experience with Neil once our technicians were able to diagnose your Jeep we're sorry you had to replace your master cylinder at 40K miles. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Service center is awful Will never go back I went this past week and they wanted to charge $400.51 for a battery and to reset the modules. I went to pep boys right down the street they did it all for $177 with a three year warranty!
Business response:
We're are extremely sorry to hear about your experience and even more sorry to disappoint a customer. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.6 star rating with 13,603 reviews.
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.