This profile has been claimed by the business owner or representative.
11460 Alpharetta Hwy, Roswell, GA, 30076, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Not a happy customer Salesman was great, very friendly. However 3 days after my purchase the check engine light came on, with a stored code for a number 6 injector failure. Contacted Dan, he said take it to the nearest BMW and see what the problem was. Called him from the dealer told him the injector had to be replaced. He said he would talk to whoever, never got back with me while I waited at the dealer so I left the car for repairs. Fast forward to picking it up, never heard what to do so I paid the bill, over 900 dollars,... read more
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. We would like to personally apologize for the inconvenience, and hope you will give us another chance. Please give us a call when you have a moment. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Not A Fan This wasn't the ideal experience. Hard sale on a oil change package and when I refused I got attitude. When I came to pick up my truck, they lost my key and filed my paperwork under the wrong name. Took them 20 minutes to find my key. They are not organized or timely in my opinion.
Business response:
We are so sorry for this oversight, and we apologize for any inconvenience. We understand your frustration and hope to work with you to make this right, as our team takes your concerns incredibly seriously. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Oil change took 90 minutes when they quoted it would take 45 I got to the dealer at 2:20 which is supposed to be the slow time after lunch before after work crowd my rep said it would take 45 min . They texted 90 min later saying car was ready . My rep said sorry she was busy with a warranty issue. Do my car was ready but no one else could text me ? Then when I got in my car my drivers side arm rest was covered in black grease. I keep my interior clean because it is dove grey . I did not appreciate that I had to clean my car... read more
Business response:
We'd like to start out by offering our deepest apologies for the experience you had. We pride ourselves in delivering exceptional service and we can assure you this was not a typical situation. We hope you will give us the opportunity to make this right. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Still leaking roof , now out of warranty and they want 1000 The new Jeep roof has leaked from day one , had it in twice over the 4 years to be fixed , now it is out of warranty and now they want $1000 for something that we thought was fixed the second time it was in !!! Their motto is that Jeeps leak .. and just deal with it !
Business response:
I'm sorry to hear about the experience you've had trying to get the roof of your Jeep fixed. I hope you will give me a call when you have a second, so I can learn more about your experience and address your concerns in the most suitable way. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Bad experience Dropped off car to have oil change, service shifter light on, and vent replaced. Didnt hear from anyone for over 24 hrs, I had to call and told car wasnt looked at, would be at least monday (this was friday). When picked car up was told everything was fine. Drove it 2 days later and service shifter light came on again. Took it to another dealership who is now replacing the shifter under warranty. Very disappointed with whole experience
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. I sincerely apologize and would like to speak with you to learn more about your experience. Please contact me at your earliest convenience. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Bad customer service and Bad communication I went for a recall (V41) for my 2019 Jeep Wrangler. I called ahead of time to make an appointment and was told i dont need one. They made me wait for 2 hours before telling me they are out of the part and i had to come back to get it done.No one came to inform me. After waiting for 2 hours, i thought to check with the Service Dept and found my car running outside the door(who knows since how long). Bad customer service, Bad communication, Bad experience.
Business response:
Thank you for bringing this situation to our notice. We'd like to offer our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. Providing excellent customer service is one of the pillars of our business, and we take your concerns very seriously. If you can give us another chance, we would like to work with you to make this right. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
3 hours is too long for and Oil Change My service person was great but the fact that it took 3 hours for an oil change and then the service tech over fills the oil and then check engine light comes on and O2 filter goes bad was simply a bad day for everyone. Yes mistakes happen.
Business response:
Hi Jason, we are incredibly sorry to hear about your experience getting an oil change. We strive to provide the best quality of work possible and we hope you will give us another chance to make this right. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Poor Service Came in for tire balance/rotation and oil change. Waited in store. Called to pick up car, only oil change was completed. Totally disregarded my request for the tire balance/rotation.
Business response:
We're so sorry to hear we overlooked the tire balance and rotation on your vehicle while it was in for an oil change. If you could give us another chance we would be grateful for the opportunity to make this right. Sincerely, Jody Cruce, VP, 770-410-1111
Shady dealership. Zero customer service Paid $50k for a used viper. $55k after TTT. Get it home and notice a horrible smell. Found dead mine and mice feces throughout the entire car. I told them I need new carpet that I would try and clean it. I gutted the car cleaned everything with bleach. Replaced the carpet which they made me pay for $500 of it. No luck. So through out the following 2 months I tried several methods. During that time I put lots of work and money into the car. No luck I gave up. I took it to them and the b... read more
Business response:
Jonathan, I apologize I thought you left happy after we last took care of you. Please call me at your convenience. Jody Cruce, GM
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.6 star rating with 13,607 reviews.
Palmer Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.